Skip to content

Hjertevill

Livet mitt er som japp spaceshot for tiden, den ene dagen føler jeg meg helt fantastisk og at treningen har begynt å vise sine resultater. Den andre dagen føler jeg meg helt elendig og synes ikke treningen og spisingen fører noen vei. Heldigvis prøver jeg å la de gode dagene veie opp for de vonde og fortsette hardt som aldri før. I går var jeg på spinning, i dag på fight club. Må si jeg tror aldri jeg har vært så svett som etter spinningen i går. Det verste var at jeg følte ikke selv at jeg klarte å ta meg helt ut, men likevel ble jeg gjennomvåt. Jaja, regner med det er helt tilfeldig.

I morgen skal vi som jeg sa tidligere ta klassebildet osv, og nei, jeg har fortsatt ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg eller fått strålende ren hud. Noen som vet hvordan jeg kan klare begge, hvertfall den siste i løpet av en natt?
Skjønner absolutt ikke hvordan det er mulig, men jeg orker faktisk ikke stresse med å finne klærne jeg skal ha på nå i kveld. Etter å ha vært i en nervøs stemning helt siden vi fikk vite når vi skulle ta bildene har jeg nå gått over til å ta det helt som det kommer. Sangen her har en stor del av den æren.
John Mayer – Comfortable, for dere som lurer.

