Skip to content

Hjertevill

Herregud, dette kan snart ikke kalles en blogg lengre. Dette er jo mitt personlige sutrehjørne! Uansett, denne uka ble det klart at på onsdagen klokka 1015 skal klassen min ta portrett- og klassebilde. Jeg gruer meg allerede så mye at jeg nesten blir kvalm av tanken på det. For det første; jeg har ikke en fjerneste anelse om hva jeg skal ha på meg. For det andre; jeg har TIDENES kvise i panna!

Over til noe annet. For øyeblikket har jeg dritlyst til å ta 2.året i USA. Haha, har kommet et par uker ut i skoleåret og jeg har allerede lyst til å flytte! Neida, det går egentlig helt greit her også, jeg dør ikke hvis det ender med 3 år her i byen heller. Det har seg bare sånn at når jeg ser bloggene til alle de som er utvekslingsstudenter ser det så artig ut, i tillegg vil jeg bli GOD i engelsk, bare fordi jeg hater å føle at jeg snakker norsk-engelsk eller trøndersk-engelsk når jeg må snakke engelsk. Fortalte mamma om forslaget, men hun bare lo. Jaja, vi får se.

