Skip to content

Hjertevill

– Ca. 20000kr å shoppe for, bare fordi jeg har så lyst på så mye! Dessuten trenger jeg ny vinterjakke til vinteren, og jeg har lyst på en skikkelig varm en og en mer praktisk en. Jeg fryser også veldig mye på skolen noe som gjør at jeg er på desperat leting etter litt varmere klær enn bomullsgensre fra h&m, noe som også er enklere sagt enn gjort.

– En kjæreste som kan varme meg utover høsten, vinteren og resten av livet. Haha, neida. Det hadde bare vært koselig å hatt noen å sove sammen med igjen, for det må jeg si jeg savner. Savner også følelsen av å elske noen og å bli elsket tilbake, følelsen av at et øyeblikk er et av de man aldri vil glemme og følelsen av at alt vil ordne seg.

– Tid til å sove 8-9 timer hver natt og fortsatt få gjort alt man ønsker om dagene.

– En tur til en eller annen varm plass med mye sol, jeg vil bli brun igjen!

– En ny bil til mamma. Synes synd på alle som må kjøre den, sitte på den og bare høre den skrikende lyden den lager, jeg er selfølgelig innen alle de tre kategoriene. Nå er det til og med så ille at hun nekter å kjøre den selv!

– Kroppen jeg hadde før jeg sluttet å trene, NÅ!

– En høyde på rundt 165cm så jeg kunne brukt høye heler, i stedet for mine allerede enorme 173cm.

– En kropp med normale proporsjoner, jeg har ben som går meg til haka og en overkropp som ikke finnes engang.

– Nevnte jeg penger?

– Og kjæreste?

Høres kanskje forferdlig sutrete ut, men ikke prøv dere på å si at dere ikke har sånne dager. Jeg har lyst på alt, hva har du lyst på?

