Skip to content

Hjertevill

Og jeg fikk fullstendig rett. Dagen har vært utrolig bra! Jeg sto opp halv 8, dusjet, støvsugde hele huset, kledde på meg, spiste et eple, sminka meg såvidt, fylte bensin og leverte en film, alt dette og jeg rakk tilogmed bussen! Dagen har gått med på å ligge slengt utover ei seng med tv-serier og film på 40-tommeren rett foran, må også nevne at jeg har kjørt traktor! Traktor ja, du leste helt rett! Hahaha, det var sykt skummelt så stor som den er og hvor mye det humper når man kjører. På et tidspunkt forlot tilogmed foten gasspedalen flere ganger fordi jeg satt å hoppet sånn i setet, gud så artig det var!

Da jeg kom hjem slappet jeg av med dataen i senga i omtrent en time, før jeg gikk til med å vaske alle gulvene i 1.etasjen i tillegg til at jeg tente opp i ovnen! Fornøyd (og svett) som jeg var da jeg endelig var ferdig satte jeg meg ned med cola zero, melkesjokolade og potetgull for å se rosenborg eie enga, velfortjent i mine øyne.
Kort oppsummert: Dagen har rett og slett vært dritbra!

I morgen kommer den dårlige samvittiheten over hvor usunt jeg har spist denne helga, så heldigvis starter skoledagen med gym. Vurderer også en tur på spenst etter skolen/lenger utpå dagen, men det kommer helt ann på hvor hard gymmen blir! Har desverre ikke sett noen resultater av mitt pågående forsøk på å spise sunt og begynne å trene igjen, men jeg har tross alt bare trent tre ganger enda. I mellomtiden får jeg bare prøve å være litt tålmodig i tillegg til å fortsette sånn jeg har startet nå, så får vi bare håpe det kommer etter hvert.

