Skip to content

Hjertevill

Alene hjemme, helt til torsdagen. Må si det er godt, enda værtfall. Har en ekkel følelse av at når torsdagskvelden kommer og mamma også kommer hjem vil rommet mitt være temmelig bomba, kjøkkenet vil være temmelig bomba, badet vil være temmelig bomba og jaa.. hvilke rom står igjen? Neida, jeg skal prøøve å holde det ryddig.

Skolen er virkelig i gang, selv om vi ikke har fått datamaskinene enda. Noe jeg forresten er ganske sikker på at vi gjør i løpet av de neste dagene. I mellomtiden har jeg en stil om kommunikasjon som skal skrives til torsdagen, som jeg ikke har begynt på enda. Jeg finner selvsagt ikke ut hvordan jeg skal begynne, noe jeg finner som det vanskeligste i hele greia. Skal uansett prøve å få gjort det i dag, i tillegg til at jeg skal lage middag OG trene.

Føler at bloggen er rimelig kjedelig for tiden med sånn cirka null bilder. Energinivået er fortsatt på «sove-minst-en-time-på-ettermidagen»-nivå noe som vil si at dagene går fort forbi uten at jeg får gjort mye utav dem, desverre. Jeg beklager dette og håper på et energikick som jeg regner med vil slå inn så snart som mulig.

