Skip to content

Hjertevill

Jeg husker ikke om jeg fortalte dere at jeg bestilte bøker tidligere, men uansett. Her om dagen var det plutselig en lapp om en pakke som måtte hentes på posten. Den var nok til meg, og det var akkurat de samme bøkene som jeg hadde bestilt, wuhu! Hadde ikke forventet de så tidlig siden det sto på amazon.com at de ville komme den 9.september. Jaja, uansett.. Bøkene var My secret (en av Postsecret-bøkene) og David Busch’s Canon EOS REBEL XSi/450D A guide to digital SLR photography. Har begynt på kamera-boka, men siden den er nesten 300 sider og jeg begynte i dag, har jeg ikke kommet særlig langt. My secret-boka derimot, den har jeg lest flere ganger. Den er riktignok så og si bare bilder, men likevel, jeg nyter virkelig å bla gjennom alle de nydelige postkortene. En annen ting er at for hver gang jeg lukker boka igjen, sitter jeg med tårer i øynene, jeg elsker det. Den er bare slik at du kan først sitte og begynne å gråte over en hemmelighet, før du snur om på neste side og ler av en annen. Noen hemmeligheter er vanskelige å fortstå og jeg kan sitte å se på de i flere minutter, mens andre er korte, enkle og humoristiske. Jeg har allerede lyst på de andre bøkene og vurdere allerede å begynne smiskingen med mamma, jeg må bare la det gå noen dager så hun glemmer at det er en uke siden de nyeste kom.

