Skip to content

Hjertevill

Da var det skole igjen og jeg har allerede begynt på mine gamle vaner. Bare så synd for meg at den vanen jeg allerede har startet igjen, å sove flere timer på dagen, ikke er sååååå bra. Som dere vet begynte jeg på videregående nå og jeg må si det ikke føles sånn enda. I hodet mitt er vi på omvisning i et par dager igjen. Ble selvsagt sprutet på av de som går 3.året så forventer ikke annet av den neste uka/14 dagene. Planlegger å begynne å ta med en ekstra genser om dagene, bare for sikkerhets skyld. Til tross for å gå rundt våt halve dagen er innstillingen fortsatt bra. Er egentlig veldig fornøyd med klassen jeg kom i, mange jeg allerede kjenner, noe som også vil si at jeg slipper å føle meg like dum første gangen jeg blir nødt til å snakke foran klassen. En ting jeg ikke liker med situasjoner med nye folk er å måtte fortelle om seg selv, tror det er det absolutt verste jeg gjør. Aner ikke hva jeg skal si, at jeg liker å sitte hjemme og se tv-serier, spille kabal og høre musikk? Haha, neiiii.

Min kveld, jippi!

Nå vil jeg vite, hvordan var deres første skoledag?

