Skip to content

Hjertevill

Etter gårnattens nedtur fikk jeg en liten dytt av en venn som fikk meg til å forstå at så snart jeg begynner med treningen min igjen, vil resultatene også komme igjen. Humøret ordnet seg derfor etter den telefonsamtalen og jeg fikk endelig sove, desverre fortsatt i min gamle seng. Det har seg nemlig sånn at etter jeg hadde fullstendig strippet den gamle pulten min for saker, data og skriver, båret den ut i skuret, båret opp den nye pulten, åpnet pakken og studert bruksanvisningen fant jeg og mamma ut at dette ville nok ta litt for lang tid til at vi rakk å gjøre det på en sånn kveld hvor jeg allerede var drittrøtt. Derfor ligger pakken fortsatt oppe på rommet mitt som nok en gang er rotete.

Dagen i dag gikk med på jobbing og egentlig bare The OC. Jeg har forelsket meg i Seth Cohen og hans nerdete stil og humor. Sitter og ler flere ganger i løpet av en episode av kommentarene hans, og måten han er så forelska i Summer på, aww.
