Skip to content

Hjertevill

Sitter endelig tilbake på rommet mitt. Det eneste som mangler nå er den nye 12ocm senga vi kjøpte i dag, den nye pulten vi også kjøpte i dag, et malingsstrøk på de to siste dørene og den siste lista i taket og ja.. ingenting mer. Jo, kanskje en kjæreste å dele 120-senga mi med! Som dere skjønner, jeg mangler ikke mye akkurat nå. Sitter med en flaske cola zero og plommer, og skal straks til å se finalen av So You Think You Can Dance, hvor bra høres ikke det ut? Etter jeg har sett den håper jeg på å få presset inn en episode av The OC før jeg legger meg for forhåpentligvis siste gang i senga mi. Som jeg sa tidligere, dere får ikke se rommet noe mer nå før det er HELT ferdig så derfor, ingen bilder i dag. Jeg har også funnet ut hvor kjedelig det er å ikke skjønne kameraet mitt så jeg har avtalt med ei jeg kjenner for å få henne til å lære meg litt. Speilrefleks er dritmorsomt, ser bare for meg at det blir enda bedre når jeg får flytta meg langt unna auto-funksjonen.

