Skip to content

Hjertevill

Jeg har endelig bestemt meg. Det blir Canon 450D og det skal kjøpes i løpet av de neste 7 dagene, basta! Med 7772kr på kontoen, salg på elkjøp med 450’n til 5495kr er det vel helt åpenbart hva som er svaret? Akkurat, Marit med et helt nytt kamera! Jeg er en typisk utstyrsfreak og elsker absolutt alt med knapper som gjør ting osv. Jeg liker til og med filmer som inneholder masse dingser og tekniske duppeditter, sånn som Batman, Matrix og generelt alle sånne filmer. Noe som også minner meg på at jeg enda ikke har sett The Dark Knight, buhu.

Hadde det ikke vært for at mamma kom hjem med et hengerlass med ved og at noen faktisk ville finne på noe sammen med meg hadde jeg nok kommet til å sittet her hele dagen. Heldigvis for meg endte det heller med at jeg måtte hjelpe til med å stable det lasset med ved og en tur opp til Marte, hvor jeg også fikk fikle litt med kameraet til lillebroren hennes. Etter å ha fiklet litt med det priser jeg meg lykkelig over at jeg bestilte en guide til 450D i dag, i tillegg til en PostSecret-bok. Disse vil havne i mi postkasse iløpet av de neste 9-36 dagene ifølge amazon.com, tror vi satser på 9 jeg!
Jeg sliter fortsatt med å finne ut hva jeg skal gjøre med håret mitt og desperasjonen har nå gått så langt at jeg vurderer å bare begynne å bruke panneluggen min igjen, ILLE.
