Skip to content

Hjertevill

Jeg ble inspirert av det siste innlegget til Linnéa, http://www.linniiie.com/2008/07/linnaea-boralis.html, for dere som ikke leser bloggen hennes. Noe dere forresten bør gjøre, den er særdeles anbefalt. Jeg har samme grunn som han som laget cd til henne, den får deg til å smile, det er så og si garantert, med mindre du er et menneske blottet for humor! Neida, men måten hun hele tiden kommer opp med nye påfunn, artige meninger og måten hun skriver på er i mine øyne helt fantastisk.

Når det er sagt vil jeg snakke om lykke, for ja, jeg tror jeg er lykkelig for tiden. Det kan snu på et sekund, men sånn generelt vil jeg si jeg har det bra. Jeg har gode venner, noen jeg besøker mye for tiden, men også noen jeg savner noe helt forferdelig fordi de er på Norway Cup. Til tross for at jeg savner noen av de, så er det egentlig litt godt. Følelsen av å vite at den personen faktisk betyr så mye at den er savnet når den er borte, det er godt å få en liten bekreftelse på en måte.
En annen ting som gjør meg lykkelig er at selv om jeg i sommer ikke har vært lengre unna byen jeg bor i enn 4 mil(!) så har jeg fått minner jeg er så glad over å ha skapt. Jeg tenker over alle minnene som ikke hadde gjort meg glad nå, hadde det ikke vært for at jeg var litt impulsiv og skapende selv denne sommeren i stedet for å sitte og vente på at noe skal skje.
Jeg har også skapt minner alene. Forrige blogginnlegg, når jeg sa jeg ville bade.. Vel, det ble ikke noe bading, og jeg bestemte meg derfor at jeg måtte ut av huset. Og når jeg ikke hadde noen å være sammen med ville jeg være helt alene. Dette førte til at jeg dro ut til et museum vi har her i byen. Det er ei gammel dampsag så den ligger nede ved vannet. Det var sent på kvelden og solen gikk ned på andre siden av vannet og fjellene bak byen, nydelig selvfølgelig!
