Skip to content

Hjertevill

Okei, gode nyheter først! Mamma har malt ferdig de siste tre veggene så det eneste som gjenstår nå er å male de siste listene, vinduskarmen og dørene brune så er rommet ferdig! Jeg gleder meg noe helt syyyykt, men har bestemt meg for at dere ikke får se flere bilder før det er helt ferdig. Noe må dere ha å glede dere til. Andre gode nyheter er at nå har goværet kommet til Nord-Trøndelag også! Aner ikke hvor mange grader det var mens jeg var på jobb i dag, men det var mye varmere ute enn inne for å si det sånn. Samtidig var det utrolig kjedelig å være på jobb når solen STEIKER utenfor og det man helst ville gjort er å stå på andre siden av isdisken!

De dårlige nyhetene er; de siste to kveldene har jeg gjort det akkurat samme, nettopp å sitte foran dataen, hjemme, alene! Jeg har tilogmed bevis på hvor asosial jeg er!
Vet ikke om det er positivt eller negativt at jeg ikke har valgt å være alene selv engang. Problemet er at de fleste av vennene mine har stukket av til Oslo for å være med på Norway Cup. Som den ansvarlige og hardtarbeidende personen jeg er (misunnlig som bare fy selvsagt), er jeg ikke der, ikke spiller jeg fotball heller forresten. Poenget er uansett at som om jeg ikke hadde få venner fra før, har de fleste jeg holder sammen med dratt, det gjør mulighetene mine for å være sosial enda mindre.
Menmen, jeg kjøpte meg tross alt ny bok for noen dager siden så morgendagen vil vel sannsynligvis gå med på å ligge ute i sola og lese den! Håper dere også koser dere i sommervarmen, skal forresten prøve å være litt mer aktiv, jeg vet jeg har sagt dette flere ganger, men jaaaa.. speilreflekskamera er enda ikke kjøpt, blir vel mer da!
