Skip to content

Hjertevill

For min del kunne skolen startet igjen nå. Det er ikke det at jeg gleder meg eller noe i den duren, det er at jeg trenger struktur, fastlagte planer og disiplin! Jeg klarer rett og slett ikke å begynne å trene igjen nå når dagene er så frie og spontane, og det er på kanten til at det får meg til å gråte. Jeg savner treningen og den gode følelsen av at jeg faktisk begynte å se litt bedre ut, tanken på at det er nesten en hel måned med tid til å legge på meg enda mer er så vond at den også nesten får meg på gråten. Selv om jeg tenker: «i dag SKAL jeg på spenst!» blir det ikke likevel, det kommer alltid andre planer i veien, enten er det jobben, eller så er det at jeg faktisk finner på noe med venner. Egentlig er vel dette noe man vanligvis er glad for, men nei, tvert imot her. Ikke hjelper det noe særlig at været her har vært dårlig de siste dagene heller, govær ønskes SNAREST!

Siste innkjøp:

– Blå lang cardigan, Cubus
– To enkle singletter, Cubus
– Mørk blå «skinn»jakke, Cubus
– Øreringer og armbånd, Cubus
– Grå hettejakke, H&M
– Populærmusikk fra Vittula

Leste ferdig Mannen som elsket Yngve på mandagen og jeg likte den skikkelig, litt sær, litt humor, litt trist. Elsket slutten noe helt forferdelig så har planer om å se filmen for å se om den er like bra som boka! Hva syns dere? (Hvis dere har sett den/lest boka selvfølgelig)
