Skip to content

Hjertevill

Som tittelen avslører, i dag har jeg handlet. Som den tro motebloggeren jeg er (kjenner dere ironien?) skal jeg selvsagt vise frem dagens fangst!

Ganske fornøyd egentlig, da gjenstod det bare å venne seg til å gå med tilbehør. Det er flaut egentlig, jeg kjøper sånne småting iblant, men de ender alltid opp med å bare ligge på bordet der jeg la dem etter de ble kjøpt eller i et eller annet skap, enten på badet eller på rommet.
Har dessverre ikke malt noe mer så rommet ser omtrent akkurat det samme ut som det gjorde på bildene fra vi holdt på, bare litt mer rotete IGJEN. Er helt fælt at vi ikke har gjort oss ferdig, men plutselig kom noen dager med godvær og da orket vi selvsagt ikke å sitte inne og male rom.
Jaja, rommet skal nok bli ferdig iløpet av sommeren, og da skal dere endelig få se hvordan det ble! Dere lurer kanskje på når jeg skal på ferie og om det ikke begynner å bli litt travelt snart, men neida, vi skal ikke på noen tur i år så jeg har egentlig all verden med tid. Hvis du ser bort ifra at jeg jobber ganske mye selvsagt..
Kom også på at jeg hadde lovet dere et bilde av solbrillene når de kom. Jeg klare selvfølgelig å glemme det, men nå har jeg fikset det. Siden det ikke er særlig mye sol her for øyeblikket ble jeg nødt til å ta et inne, og JA, jeg er fullstendig klar over at jeg ser ut som en komplett idiot!

– Bildet ble slettet.

