Skip to content

Hjertevill

I går fikk jeg da vite at jeg kom inn på studiespesialisering her i byen, om jeg er glad? Neeh, jeg vet egentlig ikke helt. Det var førsteønsket mitt ja, men jeg vet ikke helt om jeg egentlig ser noe særlig fram til det. Det er ikke slik at jeg sitter og er redd for å begynne, det er bare det at jeg føler jeg ikke utnytter mulighetene mine, altså karakterene jeg fikk. Jeg kunne søkt meg inn i Trondheim, følt at jeg måtte jobbet for å fortjene plassen min, her er jeg redd jeg egentlig kan slippe unna med å ikke gjøre noe. Uansett, Vg1 vil bli gjennomført her i byen, så får vi vel bare se hvordan ting utvikler seg.

Ellers har jeg hatt fri hele denne uka, sett bort ifra mandagen, det har egentlig vært ganske godt. Har stort sett gjort noe hver dag så det er grunnen til at det har blitt litt lite blogging i det siste. Sent på kveldene, som som oftest er tiden jeg setter meg ned og blogger på, har jeg rett å slett enten ikke vært hjemme eller vært så trøtt at jeg ikke det som uansett ville kommet i bloggen ville vært bare usammenhengende vas. Sliter også egentlig litt med å vite hva jeg skal vise dere i bloggen, bare bilder og fortellinger om hva dagene går med på, slik som i dag, eller om jeg faktisk skal dele følelsene mine med dere. Greia er at alternativ nummer 2 sannsynligvis fører til lite bilder og veldig lange innlegg med masse dårlige forklaringer og følelsesmessig rot. Derfor velger jeg å spare dette til få anledninger, hope you don’t mind.

Vil beklage litt siden jeg føler dette innlegget ble endel rot, skylder på 4 timer søvn. Jeg har heldigvis et ønske om å forbedre meg og dette er grunnen til at jeg skal legge meg med en gang og forhåpentligvis komme tilbake med et bedre blogginnlegg til dere neste gang!

