Skip to content

Hjertevill

Nok en gang har jeg skuffet dere lesere, hvis det er noen igjen, og ikke blogget på flere dager. Greia er at dette er første gangen jeg faktisk er ordentlig hjemme på hele helga, enda en grunn er at da jeg satte meg ned og begynte å skrive dette innlegget endte det med at jeg dro igjen. Helgen har vel egentlig gått med på venner, kos, grilling og egentlig masse forskjellige greier.

Oppussinga av rommet har begynt, selv om bare en vegg har fått ett strøk enda er det i det minste en start, og en ikke så aller værst start heller. Føler det er nesten så jeg burde ha søkt byggfag til neste år istedet for studiespesialisering, noe som også minner meg på at det bare er 4 dager til jeg og resten av landets 92-årgang får vite hva vi kommer inn på. Denne dagen er også bursdagen til bestevenninna mi, så håper for alle vennene mine sin del at vi slipper å sitte og sutre på denne dagen. Jeg er så heldig at jeg slipper å bekymre meg for å ikke komme inn, men hadde jeg vært det minste usikker hadde nok nervene vært i høyspenn nå!
I morgen har faren min bursdag så jeg må vel oppover dit og feire litt sammen med dem, etter jeg har vært på jobb. Til tross for at den eneste dagen jeg jobber denne uka er i morgen, føler jeg at hele uka allerede er fullstappet og at jeg ikke vil få sitte i ro så mye som jeg egentlig hadde ønsket. Blir tre bursdagsfeiringer på en uke, noe som tilsier masse kake og brus, noe som også tilsier at jeg burde vært flere ganger på spenst denne uka.
Kan noen fortelle meg hvor sommerferien min blir av?
