Skip to content

Hjertevill

Endelig er goværet her, dessverre har jeg ikke utnyttet det noe særlig enda. Håper på grilling og diverse sammen med venner til helgen, så det bør bli bra vær! Ellers er scooteren fikset nå, det viste seg at det ikke var vann i forgasseren likvel, men at noen hadde vært borti og dradd ut en slange til et eller annet! For å si det sånn ble jeg lettere irritert..

Over til gladnyheter, jeg fikk lønn i dag! Har dermed over 4000 på kontoen, noe som må være det meste siden konfirmasjonen min for over et år siden! Dessverre er jeg slik at jo mere penger jeg har, jo mere ting har jeg lyst på. Det vil si at når jeg ikke har penger er det på en måte helt greit, da kan jeg jo ikke kjøpe noe uansett. MEN, når jeg får penger er det plutselig så mye jeg kan bruke de på! For å nevne noen av tingene jeg tenker på har vi; speilreflekskamera, Oslo-tur, Syden-tur, ny mobil, masse klær, sko. Ja, jeg kan egentlig fortsette ganske lenge, og jo mer jeg tenker på det, jo flere ting kommer jeg på som hadde vært artig å hatt. Akkurat nå heller jeg mest mot å kjøpe speilrefleks, kjøpe litt klær, og samtidig legge av et par tusen til en eventuell Oslo-tur iløpet av året, men siden dette kan forandre seg helt iløpet av et kvarter kan jeg ikke si helt sikkert hva jeg ender opp med. Forhåpentligvis får jeg endelig overtalt meg selv om å kjøpe speilrefleks da dette er noe jeg har tenkt på hver gang jeg har engang nærmet meg å ha penger nok til det.
En annen gladnyhet er at jeg skal begynne å male rommet mitt i morgen! Fargene blir kremhvit og brune lister/skapdører, og ja, jeg gleder meg SKIKKELIG til å bli kvitt synet av avrevne tapetbiter og litt av hvert. Bilder kommer!

