Skip to content

Hjertevill

Som dere ser har jeg gjort en del overfladiske forandringer på bloggen. Liker den litt bedre nå og headeren har jeg faktisk laget helt selv! I dag ble det endelig sommer, selvfølgelig ikke før regnet allerede hadde fucket opp scooteren min, menmen, jeg får vel bare tåle såpass. Dro på spenst allerede klokken 10(!) i morges siden det var stengt da jeg kom dit i går, ja, det var nesten så jeg skrek. Nå må jeg trene både i morgen(lørdag) OG på søndagen, det skal være minst 3 ganger per uke. Noe annet og jeg blir i et dårlig humør hele søndagen.

Da jeg kom på jobb i dag viste det seg også at oppvaskmaskinen var ødelagt, dermed var dette resultatet utpå kvelden:

Det kom heldigvis noen og fikset den, og overraskende nok tror jeg faktisk vi fikk unna alt før vi dro hjem!

Ellers har jeg bestilt meg solbriller(bilde nedenfor), og for første gang føler jeg faktisk at et par solbriller PASSER meg! Gleder meg som en liten unge til de havner i postkassa mi. Synes forresten de er mye finere på enn på bildet, så skal legge ut bilde med dem på når de kommer! Jeg må vel samtidig påpeke at nei, dette er ikke noen moteblogg, så jeg kommer ikke til å begynne å legge ut outfits hver dag. Skulle gjerne gjort det, men det hadde bare blitt alt for mye av nesten akkurat det samme. Kjedelig? Kanskje, jeg har hvertfall ikke hatt penger nok til å sprite opp garderoben enda. Vi får vel bare håpe den får seg et lite oppkvikk iløpet av sommeren, så får vi se hva det blir til. Og sånn forresten, jeg skjønner ikke helt alt med bloggen enda så hvis noen kunne tenke seg å komme med et par tips hadde det vært alldeles supert!
(Og ja, jeg vet at kvaliteten på mobil-kameraet mitt suger fullstendig! Motorola V3, mobilbildene mine lider for skjønnheten.)
