Skip to content

Hjertevill

JA, jeg sitter oppe enda. JA, jeg har ødelagt døgnrytmen fullstendig. Til å begynne med føler jeg at jeg ikke har latt dere vite nok om meg selv, derfor tenkte jeg at jeg kunne komme med en del raske fakta. Men nei, listen jeg lagde ble stort sett bare negativ og siden jeg ikke har det store ønsket om å framstå som en egoistisk emo som stort sett bare tenker på alt som er feil velger jeg å ikke lage noen liste. Å fortelle om meg selv er som jeg sa i det første innlegget noe jeg fullstendig avskyr. Grunnen til dette er rett å slett at jeg enten bare kommer med negative ting eller ikke klarer å finne på noe i hele tatt, noe som også er tilfellet i det første innlegget. Dårlig selvtillit tenker du kanskje nå, men nei, jeg ser ikke på meg selv som en person med dårlig selvtillit. I mine øyne er en person med dårlig selvtillit en av de som går rundt i gangen alene, ser ned i gulvet og har mp3’en i ørene, og dette er slettes ikke meg. Jeg er en av de heldige som alltid har hatt masse venner, i tillegg har disse vennene alltid vært av det jeg vil påstå har vært den «populære» gjengen. Iløpet av mitt liv har jeg allerede opplevd et forhold som varte i nesten et og et halv år, foreldre som har skilt seg, slektning som har tatt sitt eget liv(ikke at jeg var gammel nok til å huske alt, jeg fikk også vite hvordan han døde for under et år siden), panikkangst og perioder med depresjon. Jada, jeg vet at disse tingene kanskje ikke er så uvanlige, men likevel er det ting som har vært med på å forme den personen jeg er i dag. Noe har svekket meg, men noe har også gjort meg sterkere. Som person er jeg vel egentlig usikker på meg selv og hva jeg skal si eller skrive tar ofte lang tid. Jeg er redd for å si noe feil eller gjøre noe feil mot personer jeg bryr meg om, men også folk jeg ikke ikke bryr meg om. Jeg er også usikker på om ingen leser bloggen min fordi jeg skriver for dårlig, eller rett og slett er en uinteressant person som ingen egentlig legger merke til. Ja, jeg er egentlig usikker på ALT. Om jeg burde gjort det bedre i løpet av tiden på ungdomsskolen, om jeg burde søkt meg inn på en skole et annet sted, om jeg burde spist sunnere, om jeg burde trent mer, om jeg burde sagt/ikke sagt og gjort diverse ting. Det jeg legger merke til nå er at til tross for at jeg droppa lista ble hele greia negativ likevel, buhu. Jaja, hele innlegget kommer sannsynligvis til å bli slettet eller gjort drastiske forandringer på.

