Skip to content

Hjertevill

Da var det vel egentlig sommerferie, offisielt sett har vi to skoledager igjen, men siden den ene går med på fotball og den andre på fjelltur regner jeg det som at ferien har begynt. Sett ut ifra hva jeg har gjort iløpet av den siste uka skjønner man raskt at jeg har startet ferien min! La oss bare si at tidspunktene jeg har lagt meg på passer ferien, mens tidspunktene jeg har stått opp på fortsatt bestemmes av skolen. Ellers har vel livet mitt fått en del overraskende vendinger i det siste, alle til det positive heldigvis. For dere som kanskje trodde eksamens-resultatet mitt bare var flaks:



Må vel innrømme at jeg ikke har jobbet like hardt for alle, til og med noen som kunne vært bedre (krl-karakteren f.eks., for dere som husker den episoden). Er vel stort sett fornøyd, føler ikke jeg KAN sitte å være misfornøyd siden jeg da får en leksjon om at jeg må være fornøyd med det jeg klarer, gjøre mitt beste, blablabla. Synd jeg mener at jeg ALLTID kan gjøre det bedre.

