Skip to content

Hjertevill

Noen ganger føler jeg at jeg kanskje bør skjemmes litt av meg selv. I dag har jeg prestert å sove bort 4 timer og 45 minutter av denne ellers ganske så kjedelige dagen. På skolen i dag fikk vi fri halve dagen i og med at neste års 8.klassinger skulle få omvisning og diverse på skolen, i tillegg til hadde lærerne hadde vært for opptatt med ei på trinnet som vart borte til at de hadde hatt tid til å planlegge noe til oss. Hun er forresten funnet nå. Anyway, da jeg kom hjem fra skolen var jeg helt SKUTT uten noen som helst grunn, jeg måtte selvsagt sove, MEN siden jeg også skulle på jobb klokka 3 ble det bare tre kvarters søvn. Heldigvis var jeg bare enda mer trøtt etter jeg hadde spist middag og måtte selvsagt legge meg og sove IGJEN. Våknet klokka 22, varm som f siden jeg hadde lagt meg fullt påkledd med både ullsokker og dyna på.
Til å avslutte med får dere et lite bilde siden jeg er så forferdelig søt når jeg nettopp har våkna.

