Skip to content

Hjertevill

Jeg er tilbake! Dere er sannsynligvis nysgjerrige til benet over hvor jeg har vært, men det har jeg svaret på! Jeg kom nettopp hjem fra den sykeste klasseturen noen gang! Jeg tror aldri jeg har ledd så mye som jeg har gjort de siste fire dagene og mengden tull vi har funnet på, ledd av og sett skjønner jeg ikke hvordan det er mulig å få presset inn på den korte tiden. Vi var forresten i Åre, regner med de fleste har hørt om plassen?

Blant ting vi har gjort er:

Zipline kalte de det, zoom inn og du kommer til å le like mye som jeg gjorde da jeg så det.

Volley, aner ikke hvor mange timer som gikk med på det.
Håpløst forsøk på rene føtter, selv ikke oppvaskskosten vi tok hjalp.
Sett én av sveriges største fosser eller noe sånt.
Sett polske arbeidere tenne opp bål i ei søppelbøtte, og til slutt overdøve musikken vår med polsk/russisk/østblokk-musikk.
Hatt landslagskamp, Norge – Polen.

Gjorde et klokt valg da jeg ikke tok med kameraet på raftingen vi var med på i og med at jeg var en av to som datt utti. Rafting var forresten noe av det artigste jeg har vært med på!
