Skip to content

Hjertevill

Da var det nok en gang fredag og helg, denne gangen langhelg. Uka her har vært lang, men den ble egentlig ikke så lang jeg hadde fryktet den skulle bli. Hadde samfunnsfagprøve på tirsdagen og følte den gikk ganske bra, og hadde musikkprøve i dag med den samme følelsen. Samfunnsfagprøven var den siste prøven i det faget, musikkprøven var den siste sjekken i det faget, krlprøven vi hadde sist uke var den siste der, og neste onsdag er den siste matteprøven! Eksamen kommer bare nærmere og nærmere, og om bare ei uke får vi vite hvilket fag vi kommer opp i! Krysser fingrene alt jeg kan for at det ikke blir matte, jeg er ikke direkte dårlig i det, men det er likevel det faget jeg frykter mest. Håper på engelsk, men vi får se hvordan det blir, jeg krysser fingrene!

Helga her har jeg absolutt ingen planer så regner med den blir rimelig rolig, noe som passer meg fint.
For å engasjere dere lesere, de det er av dere, hvilke planer har dere for helga?

