Skip to content

Hjertevill

Uff, har nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke har fortalt dette før nå, men sannheten er at..
JEG FIKK LAPPEN! Kan vel trygt si at jeg ikke har gått særlig mye siden mandagen, men siden jeg også har startet medlemsskap på spenst nå, satser vi på at det ikke blir noe problem! Dataen min er fortsatt like fucked, så jeg er dømt til å sitte nede på stua med stasjonæren. Jeg er ikke asosial eller noe sånt, men er det noe jeg misliker er det når jeg føler at folk bak meg sitter og ser på hva jeg driver med på dataen når jeg sitter alene. Det minner meg på at jeg må stikke ned til byen med bærbaren NÅ, siden databutikken stenger om en halvtime!

Skal oppdatere mer om ikke så lenge, denne ble litt amputert av tidsnød! Jaja, dere fikk de viktigste nyhetene, right?

