Skip to content

Hjertevill

I natt var da natt til 1.mai, ingenting spesielt skjedde hvis dere lurte. Hadde en rolig, men koselig kveld sammen med venner så det gjør meg ikke noe at det ikke ble mer enn det. Har egentlig ingen planer for denne dagen, hvis du ser bort ifra å jogge brurunden, se bestevenninna spille fotballkamp og å bare slappe av med noen filmer og sånt. Det er også sommer i lufta, ifølge mamma er det 15 grader ute så jeg ser fram til joggeturen! Sola skinner ikke, men det er heller ikke helt grått, ahh, det er egentlig bare herlig her!

På mandagen er den siste mopedkurs-tima så hvis jeg er heldig, og ganske flink, har jeg kortet samme dag! Dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg, blir så deilig å bare kunne kjøre seg en tur uten å ha på refleksvesten med «SKOLE» og å måtte kjøre i en rekke sammen med tre andre. Er litt redd for at jeg skal bli lat, men hvis motivasjonen holder seg blir det ikke noe problem. Denne uka har jeg faktisk ikke trent noe i hele tatt, men blir jogging i dag og forhåpentligvis i morgen og resten av helga også. Ikke pokker om jeg skal slutte nå når jeg har kommet så godt igang!
De gode nyhetene var selvsagt at jeg kan ha mopedlappen på mandag, men også at jeg tror jeg har reddet karakteren min i krl etter jeg synes det gikk ganske bra på prøven på tirsdag.
Nå skal jeg gå ned og hente meg en kanelsnurr, slappe av litt, før jeg drar ut og jogger. Vi snakkes!

