Skip to content

Hjertevill

I dag sov jeg alt for lenge, ventet halve dagen på at været skulle bli bedre slik at jeg kunne ta joggeturen min, for så å kjøre litt moped nå i kveld. Det er så moro at jeg kunne kjørt hele kvelden hadde jeg bare hatt kortet og et par hansker, noe jeg forresten MÅ finne fram til i morgen! Aner ikke hvorfor, men jeg har en litt delt følelse om mopedkurset. På en side gleder jeg meg helt sykt til å begynne, men på den andre siden er jeg livredd for at jeg skal være den dårligste i hele gruppa. Vedder på at når jeg møter opp i morgen kommer jeg til å ha hjertet helt oppe i halsen fordi jeg er så nervøs! Jaja, den tid den sorg, er det ikke slik?

Akkurat nå sitter jeg og koser meg med en sånn bildeting som var med smarties-røret jeg og mamma kjøpte på vei hjem fra syden.
FORRESTEN! Hvis noen har forslag til hva jeg kan gjøre med håret mitt, kjør på! Jeg har ikke den fjerneste anelse selv hva jeg kan finne på med det så..
