Skip to content

Hjertevill

Først må jeg bare dele hvor sykt glad jeg ble da jeg så jeg hadde fått TO kommentarer på det forrige innlegget mitt. Ikke bare hadde noen lest i bloggen min, de hadde tilogmed kommentert! Først trodde jeg det bare var ei venninne som hadde vært uheldig og trykket to ganger på publiser, men da det viste seg at det var fra to komplett fremmede, herregud, dere skulle sett det! Så for all del, bare fortsett!

Tenke jeg skulle vise dere litt hvordan omgivelsene mine er til daglig, så here we go (håper virkelig ikke dere forventer allverden):
Vindu og dør ut til et lite tak, skjønner ikke hvorfor noen har puttet en dør der egentlig..

Halve pulten

Andre halvdel
Seng og diverse rot
Klesskap m/diverse rot

Stolen min, tilbringer ganske mye tid i den så den er faktisk ganske så viktig å få med

Utsikt fra taket utenfor vinduet som jeg egentlig ikke har lov til å gå utpå

Og mens andre har hvite, nøytrale vegger, har jeg dette!
Jess, nå tror dere jeg bor i den største rønna i hele byen, men det har seg sånn at hele huset er faktisk ikke like ille som mitt rom, hvis du ser bort ifra badet! Men siden badet skal pusses opp så snart som mulig velger jeg å se bort ifra det.
Jeg kan vel også fortelle hva jeg har gjort i dag. På skolen løp vi skolejoggen som de så fint kaller den, ei løype på nesten ei mil eller noe sånt! Det sier seg vel selv at da jeg kom hjem gikk de neste to/tre timene gikk med på å dusje og å egentlig bare sitte i ro i stolen min. Middagen ble spist på den ene kinaresturanten som finnes i byen og vi dro deretter for å skifte dekk på bilen. Makan til bal(skjønner ikke-trøndere dette ordet?) det ble, siden bilen er så gammel var det hakket der jekken liksom skal sitte fast slitt og da vi skulle gjøre oss ferdig med det siste dekket (etter vi ikke hadde fått til å bytte det tredje), veltet selvsagt jekken og det ble brukt over et kvarter før jeg kom på løsningen med å først bruke den lille jekken som er med, for så å bruke en større jekk til å holde bilen oppe. Wuhu!
Da vi ENDELIG ble ferdig kjørte vi for å hente mopeden jeg har kjøpt, så gratuler meg, jeg er herved den MEGASTOLTE eieren av en suzuki fz! Bilder vil definitivt komme i morgen!
