Skip to content

Hjertevill

Fortsetter den gode trenden og har vært ute og jogget i dag også. Skjønner nesten ikke hva som har skjedd med meg, i mange år har trening vært en ting jeg har unngått så mye som mulig, men nå de siste to månedene har trening bare blitt artigere og artigere! Jeg skjønner det ikke helt selv, men siden jeg ikke ser noen grunn til å krangle på det, utnytter jeg det så mye som mulig. Tross alt, det er jo ingen negativ holdning jeg har tatt til meg når vi tenker på at det bare er TO måneder til sommerferien. Blir mildt sagt nervøs av å tenke på eksamen som jeg kanskje sitter med om akkurat en måned, ikke minst muntlig. Jeg er ingen stor snakker, hvertfall ikke når det kommer til å snakke foran noen jeg ikke kjenner, stikkord er røde kinn og et blikk som går rundt i hele rommet, blæh.

Ellers i dag har jeg sett 27 Dresses, diverse tv-serier og FutureSex/LoveShow(Justin Timberlake live i Madison Square Garden for de som ikke vet det) og egentlig bare slappet av. Har vel egentlig en filmanmeldelse av American History X som skal leveres inn i morgen, men akkurat nå er jeg ganske opptatt (les; fotballkamp på tv’n). Heia Rosenborg!

