Skip to content

Hjertevill

Okei, jeg har herved blogg. Målet med den aner jeg ikke helt, hva jeg skal fortelle om aner jeg heller ikke (i mangelen av liv), men, vi får vel bare se hvordan det går. Sikter lavt når det gjelder antall lesere så jeg er sikker på at skuffelsen ikke blir så overveldende stor. Håper heller ikke (de eventuelle) leserne har høye forhåpninger til meg, da fantasi er et fremmedord!

Siden bloggen er nyoppstartet er det vel på sin plass at jeg presenterer meg selv, til tross for at det er en oppgave jeg unngår så mye som mulig.
Marit er navnet, aldri likt det noe særlig og kommer vel aldri til å gjøre det heller. Det har en fæl tendens til å bli misforstått som Mari eller Marita og det sier vel sitt om hvor populært navnet er?
Jeg har levd mine 16 herlige år i Namsos, hvor jeg fortsatt bor og kommer sannsynligvis til å bo de neste 3 årene av mitt liv da jeg har søkt meg inn på studiespesialisering her. WUHU!
Livet mitt består egentlig ikke av stort annet enn skole og random fritid som vanligvis går med på å sitte hjemme på dataen, yeah, jeg høres sykt trasig ut. MEN, jeg har venner! Og ved noen tilfeller hender det også at jeg faktisk tilbringer tid med dem, ikke så ofte, men det skjer!

Skal prøve å være så aktiv som mulig, men det kommer også ann på om noen i hele tatt leser bloggen min. Vi får se hvordan det går.
KJØR BLOGG.

